Projektowanie wizytówek

Obecnie praktycznie każdy przedstawiciel, a nawet szeregowy pracownik posiada wizytówki firmy, którą prowadzi lub w której pracuje. Wymiana kontaktów to świetny pomysł na budowanie sieci klientów i współpracowników. Wizytówki pomagają szybko wymienić się danymi prywatnymi, a ich ciekawa oprawa wizualna dodatkowo zachęci do skorzystania z danych kontaktowych na niej zawartych. W obecnych czasach przy projektowaniu stawia się na przejrzystość wizytówki oraz niekonwencjonalną oprawę graficzną. Ciekawym rozwiązaniem jest także dodanie QR kodu przenoszącego do naszej firmowej strony. Co prawda niewiele osób skorzysta z tej opcji, ale zawsze pozwala nam się to wyróżnić na tle konkurencyjnych wizytówek.

Wizytówki

Świetny projekt wizytówki to często zaniedbany element, jednak to on często pozwala na wyróżnienie się pośród konkurencji. Jeśli nie posiadasz jeszcze swojej wizytówki, która możesz wręczyć potencjalnym klientom lub współpracownikom to przegapiasz ważny aspekt marketingu swojej działalności. Niestety nie każdy wie o tym, że dobry design kosztuje, dlatego często spotykamy się z projektami wizytówek wykonanymi w drukarni za kilkadziesiąt złotych, które dodatkowo często są wykonane na papierze kiepskiej jakości oraz wątpliwej estetyki. Na nasze szczęście dzięki temu znajdziemy wiele kiepsko zaprojektowanych wizytówek – zatem do nas należy stworzenie projektu, który będzie zarówno bardzo dobrze się prezentował, a także wyróżniał. Nasza wizytówka to szansa na dobre pierwsze wrażenie i szansa na zainteresowanie klienta jeszcze zanim odwiedzi naszą stronę internetową.

Cena projektu wizytówek: 200 zł netto

projekt wizytówki

projack

Porady pomocne przy projektowaniu wizytówek

Pracuj na rozdzielczości 300 dpi, by zachować odpowiednią jakość

Nie używaj zbyt małej czcionki lub zbyt cienkiej/grubej, ponieważ przy wydruku może być nieczytelna

Projektuj w CMYKu

Standardowy rozmiar wizytówek w Polsce to 90 x 50mm, ostatnio modne jest także tworzenie wizytówek w rozmiarze karty kredytowej (85,60 × 53,98 mm)

Wyróżnij się: By momentalnie dodać wyjątkowości twojej wizytówce możesz użyć specjalnego wykończenia. Lakier Uv jest co prawda droższy, ale sprawi, że twoja wizytówka wyróżni się pośród konkurencji. Różne drukarnie oferują różne opcje wykończenia swoich prac, dlatego warto sprawdzić ofertę kilku drukarni – jakie są ceny i jakie są opcje wykończeń. Warto się zatroszczyć o dopracowanie każdego szczegółu z drukarnią, przecież nie chcemy się rozczarować. Szczegóły Ta zasada odnosi się właściwie do każdego projektu grafika, a szczególnie tych, które są drukowane – jeśli popełnimy błąd, będziemy musieli za niego niestety zapłacić poprzez dodatkowe opłaty związane przez kolejne drukowanie dokumentu. Warto sprawdzić dwukrotnie swoją pracę, nie ma nic gorszego niż odkrycie, że na naszym świetnym projekcie wizytówki znajduje się literówka.