Projektowanie Ulotek Reklamowych – Skuteczna Promocja Projektowanie Ulotek Reklamowych – Skuteczna PromocjaStudio NCTI
profesjonalne ulotki
tworzenie ulotek Kraków

Projektowanie ulotek

mała forma promocji firmy

Ulotki pomimo lekkiego spadku zainteresowania ze strony odbiorców wciąż są świetną i skuteczną formą promocji. Głównie za sprawą niskich kosztów. Cena zaprojektowania dwustronnej ulotki A5 wynosi 300 zł netto, koszt wydruku 5000 szt 270 zł netto co łącznie daje kwotę 570 zł netto. Pozostaje rozdać ulotki na lokalnym rynku. Co świadczy o sukcesie ulotki? O tym napiszemy szczegółowo poniżej, ale na pewno dużą rolę odegra czytelność i to czy oprawa graficzna zainteresuje użytkownika w przeciągu chwili.

Zamów projekt ulotki

Realizacja projektu ulotki

Krok po kroku

Projekt ulotki realizujemy na przestrzeni 2 dni roboczych. Początkowo zbieramy od klientów dane kontaktowe, zdjęcia, jakie możemy użyć w projekcie (nie są one wymagane), informacje o firmie, kolorystykę oraz dodatkowe sugestie/prośby zleceniodawcy. Kolejno przesyłamy wszystkie dane grafikowi, który na na ich podstawie przygotowuje unikalny projekt. Oczywiście klient może nanosić w nim poprawki, aż do momentu ostatecznej akceptacji. Nasza agencja może zaproponować także wydruk w różnych formatach. Wystarczy, że klient wyrazi taką chęć, a my niezwłocznie zlecimy wydruk do zaprzyjaźnionej drukarni, z którą współpracujemy od lat. Projekt przystosujemy od razu pod ich wymagania wydruku. Zapewnimy Ci kompleksową obsługę. Jedyne co będziesz musiał zorganizować w własnym zakresie to rozniesienie dostarczonych materiałów. Zachęcamy do zamówienia ulotek właśnie w naszej agencji interaktywnej StudioNCTI, nie zawiedziesz się!

Koszt projektu ulotki od: 300 zł netto

Jak przygotować dobrą ulotkę?

Projektowanie ulotki lub broszury to proces wymagający współpracy między klientem, designerem, fotografem i copywriterem. Kluczowe jest ustalenie spójnej wizji i korzystanie z briefu oraz notatek z rozmów, aby uniknąć zbędnych poprawek. Warto także zapoznać się z wymaganiami drukarni i dostosować projekt do ich standardów.

Zdjęcia odgrywają istotną rolę – powinny być wysokiej jakości, odpowiednio oświetlone i skomponowane. Produkty prezentowane na białym tle wyglądają profesjonalnie, a zdjęcia zajmujące całą stronę powinny oddawać kontekst użytkowania.

Promowanie wybranego produktu może zwiększyć atrakcyjność broszury, ale warto zachować umiar, by nie stracić efektu. Tekst powinien być klarowny i podkreślony odpowiednim układem oraz typografią. Nagłówki i nazwy rozdziałów muszą być wyraźne, a dłuższe treści czytelne.

Dobre UI/UX ułatwia odbiorcy znalezienie kluczowych informacji i skłania do działania, np. kontaktu. Przemyślane menu oraz logiczny układ treści pomagają w nawigacji. Projektowanie broszur to sztuka łączenia estetyki z funkcjonalnością – baw się tym i rozwijaj swoją kreatywność!

Studio NCTI
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.