Projektowanie plakatów

Szukasz utalentowanych grafików z wieloma pomysłami, którzy zaprojektują dla Ciebie unikalny plakat? Skorzystaj z usług StudiaNCTI. W przeciągu 4 – 5 dni roboczych prześlemy Ci projekt idealnie wpasowujący się w charakter Twojej działalności zarówno pod względem zawartości, jak i oprawy wizualnej, kolorystycznej. Chciałbyś nam zasugerować jakieś rozwiązanie? Nie ma problemu, cenimy sobie opinię klienta. Dobrze zaprojektowany plakat, to nie tylko taki, który spełnia nasze oczekiwania. Musi on także satysfakcjonować klienta, ponieważ to on najlepiej zna swoją branżę. Zachęcamy do współpracy przy projektowaniu plakatów.

Jak wygląda proces realizacji plakatu?

  1. Kontakt z klientem
  2. Opłata faktury proforma
  3. Zaksięgowanie wpłaty lub potwierdzenie przelewu
  4. Przesłanie briefu z pytaniami do klienta
  5. Rozpoczęcie projektowania plakatu
  6. Przesłanie propozycji klientowi
  7. Naniesienie wskazanych poprawek
  8. Przesłanie klientowi plików w formacie edytowalnym oraz formacie jpeg
  9. Przesłanie klientowi faktury VAT
  10.  Podziękowanie za współpracę 🙂
  11.  Możemy także zaoferować wydruk w atrakcyjnych cenach

 

Cena projektu plakatu: 400 zł netto

plakat-1

Zamów projekt plakatu

Jak zacząć projektować plakaty?

Projekt plakatu, dla klienta, czy dla zewnętrznej strony pośredniczącej w sprzedaży plakatów, musi przede wszystkim zawierać najważniejsze informacje na temat wydarzenia, o którym informuje i jednocześnie być na tyle estetyczny, by spodobać się odbiorcy. W takim wypadku na pewno zastanawiasz się jak zacząć projektować plakaty i o czym należy pamiętać, by nie popełnić żadnych typowych błędów. Przeczytaj resztę artykułu, aby się tego dowiedzieć… Najważniejszy jest pomysł. Za każdym dobrym projektem plakatu stoi świetny pomysł, który musi być uniwersalny i trafić do jak najszerszego grona osób. Warto być na bieżąco z obecnymi trendami, by poszerzać swoje horyzonty, jednak to czy użyjesz ich w swoim projekcie zależy jedynie od ciebie. O ile idea twojego plakatu niesie za sobą odpowiedni przekaz, a całość jest ubrana w odpowiednią, estetyczną oprawę to plakat powinien spodobać się nie tylko innym twórcom, ale także zwykłym ludziom, bo przecież to dla nich głównie tworzymy swoje projekty.

Ważnym aspektem pracy grafika jest umiejętność spojrzenia na pracę okiem obserwatora, który raczej „rzuca okiem” na projekt, niż dogłębnie go analizuje, dlatego bardzo ważne jest odpowiednie rozmieszczenie informacji na plakacie, tak aby od razu wpadały w oko i informowały widza czego tak naprawdę dotyczy twoja praca. W tej pracy nic tak naprawdę cię nie ograniczą poza własną wyobraźnią i poczuciem estetyki. Wszystko sprowadza się do znalezienia własnego stylu i stworzenia pracy, która będzie w stanie opowiedzieć jakąś historię. Gdy już twoja praca skupi na sobie uwagę musisz zadbać o to, aby treści przedstawione na plakacie były czytelne i bez zbędnego komplikowania przedstawiały w łatwy sposób konkretny cel. Na pewno warto „przespać się” ze swoim pomysłem. Na następny dzień spojrzeć na zaprojektowany plakat, by dojść do wniosku, że jednak wymaga kilku ostatecznych szlifów…